DIAMONDR_LOGO

“DiamondR is complete en modulaire software voor de juwelier”

DiamondR is complete en modulaire software voor de juweliers. Het systeem is er in vier basisversies te verkrijgen, nl. een SOLO, SOLO+ , een TEAM en een BUSINESS versie. Alleen voor de Business versie zijn  aanvullende modules te verkrijgen. Hierdoor is een systeem ontstaan dat goed aansluit op uw wensen en altijd een uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding kent. Op de site treft u een volledig overzicht aan van de functionaliteit en een prijslijst. Maak uw interesse aan ons bekend middels het reactieformulier en wij zorgen ervoor dat u alle relevante informatie snel krijg

Met ingang van 1 augustus 2016 is DiamondR alleen nog te verkrijgen in een abonnementsvorm.  Dus géén  investering meer in de aanschaf van de licentie !!!

 

 Solo Versie

DiamondR op één computer en u kunt niet beschikken over de touchscreen kassa.   Verder heeft u wel alle functionaliteit. Dus ook een klantenmodule, een reparatiemodule en kunt u de e-facturen inlezen

Solo+ Versie

Idem als de Solo versie, echter nu kunt u wel over de touchscreen kassa module beschikken.

Team Versie   ( Best Deal !!!!)

Dit is absoluut de Best Deal.  U kunt DiamondR op 2 computers gebruiken, de kassa in de winkel en op kantoor voor het inboeken en maken van de overzichten.

Business Versie

De Business versie van DiamondR is er standaard ook voor 2 computers ( kassa en kantoorcomputer) maar deze licentie kan uitgebreid worden met meerdere kassa’s, meerdere werkstations, met een filiaalkoppeling of bv een koppeling naar een webshop.

Upgrade

Een upgrade is altijd mogelijk, u betaald dan gewoon het prijsverschil tussen de licenties

 

 

 

•Touchscreen kassa • Voorraad Overzichten • Management Rapporten • Inventariseren • barcode etiketten • Filiaalkoppelingen • WebShop Integratie • XML Module • E-factuur • Klantenmodule • SMS module • Office (Excel integratie) • Open SQL Database • Reparatiemodule • Vreemde valuta •  Aanbetalingen • Cadeaubonnen • Tegoedbonnen •  Klanten punten systeem • Op rekening verkopen •  Dagstaat •  Periodestaat •  Kasopmaak • Vrije layout factuur •  Collectieve Prijsaanpassingen • Voorraad per locatie • Fijngoudadministratie • Intercompany lending • Optionele Webshop Prijzen • XML Export • KlantenImport •  Electronisch bestellen bij leveranciers • Vaste basis Collecties • Merken • Maten • 4C’s •  Kleurstenentabel •  Eigen Atelierwerk • Atelierwerk in opdracht •  Klantenkaart •  Certificaat •  Ruilen • Taxaties • Volledig Multi user • Multi Document Interface • Web “aware” • Grafieken • Vrije overzichten te definiëren•

 

DiamondR Soloop één computer, geen kassa€ 17,00 p/m
DiamondR Solo +op één computer, met kassa € 21,00 p/m
DiamondR TeamOp maximaal 2 computers, met kassa, volledige functionaliteit, maar geen uitbreidingen mogelijk. € 32,00 p/m
DiamondR BusinessOp maximaal 2 computers, met kassa functionaliteit. Op de Business versie zijn wel additionele modules verkrijgbaar€ 46,00 p/m
Uitbreiding
Solo
Solo+
Team
Business versie
DataConversie U gebruikt al een juwelierssysteem en zou u data willen blijven gebruiken? Vaak kan dat gewoon. De data van Eijsink-Jupa, JSP of de Bruin converteren wij voor u volledig€ 5,00 p/m
Uitbreiding
Business versie
Extra WerkstationStandaard kunt u met de Businessversie 2 computers ( kassa/kantoor) gebruiken, met deze module kunt u een extra werkstation gaan gebruiken€ 5,00 p/m
Uitbreiding
Business versie
Extra KassaStandaard kunt u met de Businessversie 2 computers ( kassa/kantoor) gebruiken, met deze module kunt u een extra Kassa gaan gebruiken€ 10,00 p/m
Uitbreiding
Business versie
WebShop UploadMet deze uitbreiding kunt u alle artikelgegevens, de voorraadpositie en foto's koppelen aan uw eigen Webshop, vrijwel realtime€ 12,50 p/m
Uitbreiding
Business versie
WebShop HostingMet deze uitbreiding installeren en onderhouden wij de volledige webshop voor u ( op basis van een Opencart webshop) Alleen het ontwikkelen van de layout / template is hierin niet inbegrepen.€ 35,00 p/m

 

Algemene Info

U gaat het abonnement voor tenminste 12 maanden aan, daarna is het abonnement opzegbaar met een opzegtermijn van 3 maanden.
Upgraden naar een meer uitgebreidere versie is (zonder extra kosten) altijd mogelijk, downgraden is na 12 maanden (zonder extra kosten) mogelijk. De licentie prijzen worden jaarlijksper 1 januari aangepast met het CBS indexcijfer.

Support
U krijgt van ons uitgebreide documentatie per module die u ook op onze website kunt downloaden. Heeft u daaraan niet voldoende dan kunt u onze trainingen bezoeken. Heeft u dringend support nodig dan kunt u bij ons remote support krijgen. De kosten hiervan bedragen € 10,00  als starttarief voor maximaal 10 minuten. Voor iedere minuut meer rekenen wij € 1,00

Updates
Als daar aanleiding toe is installeren wij bij u nieuwe updates. Hiervoor brengen wij geen kosten in rekening.

Trainigen
Wij verzorgen iedere maand een training voor onze klanten. Deze zijn GRATIS bij te wonen. Maximum aantal deelnemers is 10 per keer. Omtrent de locatie en tijd informeren wij u middels onze nieuwsbrief. De trainingen worden vaak in de regio Amersfoort / Utrecht gehouden, maar wij organiseren deze ook regelmatig door het land.

Minimale systeemeisen
-Windows 7 of hoger
-Virusprotectie
-2 GB RAM geheugen
-10GB vrije ruimte op de harddisk